טיפים והמלצות איך לשווק, לפרסם ולקדם נכון את העסק ב 2020

מהי החשיבות של אתר אינטרנט ובאיזה כדאי להשקיע? איפה כדאי לפרסם? מתי לפרסם? ואיך לפרסם?

אם אתם בעלי עסק, אז בטוח אתם רוצים לדעת כיצד לקדם את העסק שלכם בדרך הנכונה.
אתם כל הזמן שומעים מהחברים, קולגות, בעלי עסקים אחרים ומשפחה על שיווק…במיוחד על פרסום ושיווק מקוון באינטרנט ואתם רוצים לדעת יותר…וזה מכיוון שלקדם את העסק באינטרנט זה הכרחי בשנים האחרונות ובמיוחד בשנת 2020 !!
הבעיה? יש הרבה דרכים שונות לקדם את העסק והרבה “מומחים” שונים שיתנו לכם עצות כיצד לעשות זאת…
איך תדעו איזו דרך היא באמת הדרך הנכונה עבורכם ועבור העסק שלכם?
לפני שנצלול לפרטים, בואו נדבר על האמת שעליכם להבין כדי לקדם את העסק שלכם בדרך הנכונה.

קידום מקוון(און ליין) בשנת 2020 פירושו הוספת ערך מוסף ללקוח שלך

כל תוכן שתפרסם באינטרנט צריך באמת לעניין את הקהל יעד שלך(הלקוחות הפוטנציאליים)
אם זה בשביל ליידע אותם במשהו…לבדר אותם…או ללמד אותם.
במילים פשוטות, הצבת הלקוחות שלך בסדר עדיפות עליונה קשורה לקידום העסק אורגנית (SEO) באופן ישיר בהרבה מובנים.
כשאתה בונה אתר מעוצב וידידותי למשתמש זה מכיוון שאתה רוצה שהמבקרים שלך יזכו לחוויה נהדרת, ובצורה כזו האתר יקבל “נקודות זיכוי SEO” בצורה של “זמן שהייה ממושך באתר” ו”שיעור נטישה מהדף נמוך יותר”.
כשאתה יוצר ומפרסם תוכן מעניין שאנשים רוצים לשתף אותו ולקשר אליו, האתר שלך בונה נוכחות באופן טבעי.
ככל שהמוצר עצמו טוב יותר, כך קל יותר לקבל מעורבות חיובית הן באינטרנט והן מפה לאוזן, מה שעוזר להגביר את “אותות המעורבות” שגוגל משתמשת בהם כדי לדרג אתרים.



אבל חשוב לזכור שהמוצר / השירות שלך כמובן צריכים לעמוד בציפיות 

ברור כי שיווק באינטרנט ובכלל נוכחות באינטרנט זה העתיד(את האמת כבר ההווה) ועם כל כך הרבה אפשרויות שונות לפרסום דיגיטלי וכל כך הרבה היבטים של ניתוח האפקטיביות של הפרסום, זה יכול להיות ממש מאתגר עבור בעל העסק לפענח אילו אסטרטגיות יעבדו בצורה הטובה ביותר לצרכיו.

חשוב להבין שאנחנו נמצאים בתקופת היפר רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם ואחרים…וגם גוגל שידועה כמנוע חיפוש אך מציעה לאחרונה מגוון פונקציות חברתיות מתקדמות עבור הגולשים המחפשים מידע ובעלי העסקים, לדוגמא הביקורות (והמענה עליהם מבעלי עסקים), פרסום פוסטים, שיתופים, תזכורות ועוד..

ככל שהעסק פעיל יותר מבחינה חברתית, זוכה לביקורות טובות, כך הדירוג שלו עולה מבחינת גוגל.

תחשבו לטווח הארוך

אם אינכם יכולים לחשוב בצורה כזאת אז שיווק דיגיטלי לא יעבוד עבורכם. כי צריך ללמוד מה עובד – ומה לא – אחרי תקופה ארוכה.
כמה זמן אתם שואלים?
ובכן, כשאנו עובדים עם חברות, אנו אומרים להם שקידום אורגני SEO ושיווק תוכן נכון לוקח מינימום מספר חודשים לפני שנראה תוצאות באמת יפות.
זה יכול לקחת אפילו חצי שנה או יותר זמן כדי לבנות מותג ומוניטין מהממים שיבלטו מעל המתחרים.
כדי לשווק ולפרסם נכון את העסק דרוש לא מעט ידע, זמן, רמת מסירות וסבלנות שלא מגיעה בקלות לכולם.

לסיכום…מה אנחנו ממליצים ?מה חשוב שיהיה לכם בשנת 2020!

  1. אתר אינטרנט
  2. דף עסקי בפייסבוק
  3. דף עסקי בגוגל(גוגל לעסק שלי|גוגל מפות|Google My Business)
  4. פרופיל עסקי באינסטגרם


  5. לפרסם פוסטים עם תוכן מעניין ורלוונטי באופן קבוע בכל הפלטפורמות שצויינו
  6. לשתף את הדפים העסקיים ולבקש המלצות מלקוחות
  7. לעדכן את האתר בחדשות ועדכונים על מנת שהדירוג שלו כל הזמן יעלה בגוגל

אם יש לכם זמן, ידע וניסיון או שאתם רוצים ללמוד איך לקדם את העסק באופן עצמאי…מצוין! יש המון מידע מועיל באינטנרט, סרטוני הסברה וקורסים און ליין.

אם לא…תמיד אפשר לפנות לחברה בתחום שעיקר ההתמחות שלה זה שיווק, פרסום וקידום עסקים.

רוצים לקבל מעטפת שלמה לעסק שלכם ? ===> Adwrks 365

לשאלות, ייעוץ ופרטים נוספים ניתן ליצור איתנו קשר בדרך הנוחה לכם ביותר:

טלפון: 079-5599449

WhatsApp/נייד: 054-8633553

דוא”ל: info@adwrks.co.il

 

 

 

 

טיפים והמלצות איך לשווק, לפרסם ולקדם נכון את העסק ב 2020

מהי החשיבות של אתר אינטרנט ובאיזה כדאי להשקיע? איפה כדאי לפרסם? מתי לפרסם? ואיך לפרסם? אם אתם בעלי עסק, אז בטוח אתם רוצים לדעת כיצד לקדם את העסק שלכם בדרך הנכונה. אתם כל הזמן שומעים מהחברים, קולגות, בעלי עסקים אחרים…

עורך דין פלילי בירושלים – איך לבחור ובמי לבחור ?

נקלעתם לתסבוכת משפטית שמעיקה על ההתנהלות שלכם בחיי היומיום, ועתה אתם תוהים מה השלב הבא שלפיו יהיה עליכם לפעול? במקרה ועברתם עבירה פלילית שסיבכה אתכם, פניה אל עורך דין פלילי מומחה בירושלים זהו הצעד המתבקש הבא. כמובן שאם אתם רוצים…

ארבע עצות פשוטות להתגבר על בושה😳 כעס 😤 ואשמה🤬

ארבע עצות פשוטות להתגבר על בושה😳 כעס 😤 ואשמה🤬 לאנשים תגובות רבות ושונות למצבי קושי כאלה. אין מי שלא משלם על זה מחיר. להסתרה– יש מחיר, לגילוי יש מחיר כבד, כאבי החרטה והדיכאון – קשים. והכי קשה שלעיתים בגלל אי החשיפה הבעיה…

דילוג לתוכן