כניסה/הרשמה

חוק הירושה – חשוב לדעת מאת עו”ד לענייני משפחה אליאב ביטון

חוק הירושה

“חוק הירושה” משנת 1965, מסדיר את כלל ההיבטים הקשורים בתחום הירושות והצוואות בישראל, החל מהאופן הנכון לכתיבת צוואה, דרך הצורה בה ניתן להתנגד לתוכנה של צוואה ועד לאופן בו יש לנהוג במקרה בו המנוח לא הותיר צוואה.

תפקידו של עורך הדין




כעורך דין המתמחה בדיני ירושות וצוואות, עומדים לרשותי משאבים משפטיים הנוגעים להיבטים שונים בתחום: ראשית, אני מסייע ללקוחותיי לערוך צוואה, ולאחר פטירת הלקוח – לחשוף את הצוואה בפני היורשים העתידיים. בנוסף, אני אחראי על מימוש הצוואה, הוצאת צו קיום צוואה ובכל הקשור לטיפול במקרים בהם יש התנגדות לצוואה על ידי היורשים.בנושאי משפחה רגישים – לא מתפשרים!

אך תפקידו של עורך הדין לא מסתיים בכך. בנושאים רגישים כאלו, הנוגעים לחייו ועזבונו של האדם, עורך הדין חייב להצטייד לא רק בידע משפטי רחב או ביכולת פלפול משפטי, אלא גם ברגישות ובכבוד הראויים לטיפול בנושא.

אני כאן עורך דין לענייני משפחה וטוען רבני אליאב ביטון כדי להעניק לכם את הייצוג והסיוע המשפטי ההולם והמקצועי ביותר!



עם ניסיון ארוך שנים בייצוג לקוחות בתיקי ירושה וצוואות, גישה יצירתית לפתרון בעיות משפטיות ושמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ויסודיות – אני מזמין אתכם להשתמש במוניטין ובידע שצברתי בניהול הליכים משפטיים בתחום ירושות וצוואות, כעורך דין וכטוען רבני.

זקוקים לייצוג משפטי? מעוניינים להתייעץ?
אשמח לסייע לכם
ליצירת קשר לחצו עכשיו לחיוג 03-5475778



עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות