כניסה/הרשמה

קידום אורגני בגוגל (SEO) מה זה? ולמה כל כך חשוב?

שומעים הרבה על קידום אורגני בגוגל (SEO) אבל מה זה בכלל ? ולמה כל כך חשוב?

בפוסט הקצר הזה ננסה לענות על מספר שאלות חשובות:

  1. מה זה בעצם קידום אורגני בגוגל
  2. למה הקידום בגוגל חשוב
  3. איך קידום אורגני בגוגל מהווה יתרון גדול לעסק שלך

אז מה זה קידום אורגני (SEO) בעצם ?



קידום אורגני משפר את מיקום האתר / העסק שלך בתוצאות החיפוש בגוגל לבין המקומות הראשונים, כך שיותר לקוחות ייחשפו לאתר שלך כאשר הם מחפשים עסק או שירות דומה לשלך. מדובר בעבודה מקצועית שנעשית מאחורי הקלעים שצריך לבצע לאורך זמן. לרוב גם השירות יחסית יקר אך תוצאותיו מניבות פירות לאורך זמן והן בעלות אפקט משמעותי שאמורות לחסוך כסף רב שרבים משקיעים בפרסום ממומן.

תוצאות חיפוש אורגניות מבוססות על אלגוריתם של גוגל, אשר מדרג כל אתר לפי המון פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כאשר מקדמים אתר באופן אורגני, כגון: רלוונטיות לשאילתת החיפוש של הגולש, רלוונטיות של האתר, האם האתר מונגש, האם האתר מותאם לניידים, מהירות האתר,אם האתר מאובטח, קישורים וגורמי דירוג אחרים.

כאשר האתר שלך מקודם באופן אורגני ומופיע בתוצאות חיפוש הראשונות(הרלוונטיות לעסק או השירות שלך), הלקוחות אשר יבצעו חיפוש בגוגל, ייחשפו לתוצאות חיפוש אלה ויגיעו לאתר שלך ללא תשלום מצדך על כל הקלקה. וזאת בניגוד לתוצאות חיפוש בתשלום (פרסום בתשלום לקליק), שאכן מופיעות בין התוצאות הראשונות בחיפוש(עד 4 מודעות ממומנות בחלק העליון) אבל מבוססות על מערכת מכירה פומבית בין המפרסמים באמצעות הצעות מחיר לקליק שמשתנה מקטגוריה לקטגוריה ובהתאם לתחרות בתחום ובאזור.



למה קידום אורגני בגוגל כל כך חשוב ?

ננסח את זה בצורה הכי פשוטה והכי ברורה…”אם אתה לא שם אתה לא קיים”.

עסק שרוצה להצליח היום, חייב להופיע בגוגל בין המקומות הראשונים בתוצאות חיפוש רלוונטיות לעסק שלו.

עסק שלא יהיה ממוקם גבוה מספיק בתוצאות החיפוש של גוגל כנראה יקלע לקשיים. תחשבו על זה לרגע…כל דבר שאנחנו רוצים למצוא באינטרנט אנחנו מחפשים באמצעות גוגל!  ולכן, זה לא משנה אם אתם רוצים להשיג לקוחות חדשים או לשמר לקוחות קיימים, אנחנו חייבים להפגין נוכחות בגוגל ולהבטיח שתהיו בכמה שיותר ביטויי חיפוש מתאימים לעסק שלכם במקומות הראשונים של גוגל.

איך קידום אורגני בגוגל מהווה יתרון גדול לעסק שלך ?

ככל שהדירוג של האתר שלך יותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל, כך תשלח תנועה רבה יותר לאתר שלך, וזה יכול לייצר יותר לידים וכמובן לקוחות / מכירות לעסק שלך

לסיכום:

התחרות לא נעשית יותר פשוטה, גם מבחינת ההתקדמות הדיגיטלית וגם מבחינת התחרות בין העסקים…לכן חשוב מאוד להשקיע בקידום האורגני שהוא תהליך מתמשך שצריך לבצע בעקביות לאורך זמן.

אודותינו

חברת Adwrks 365 מפעילה את: פורטל העסקים, שירותי קידום ופרסום דיגיטלי לעסקים וזירת המסחר מקוונת Adwrks Shop Marketplace.

חברתנו הוקמה לפני כ 4 שנים ומתמחה במתן פתרונות חדשניים ומתקדמים בתחום הדיגיטלי.

חוג לקוחותינו המתרחב מונה מספר מאות של עסקים קטנים, חברות ובעלי מקצוע בכל הארץ.

עם פרוץ משבר הקורונה חברתנו החלה בפיתוח הפלטפורמה של האתר לקניות ומכירות באינטרנט, במטרה לסייע לבעלי עסקים למכור את מוצריהם און ליין ולשלוח אותם ללקוחות בכל הארץ.

לנו יש את הכלים החדשניים והידע המקצועי להביא לחשיפה גדולה יותר של עסקים במדיה החברתית (SMO) ולקדם עסקים לבין המקומות הראשונים בגוגל באופן אורגני (SEO). איך בדיוק אנחנו עושים את זה, באמת לא משנה…העיקר שאנחנו מביאים תוצאות! ואנחנו יודעים להביא אותן בזמן המהיר ביותר, וזה בכלל לא משנה מה תחום העסק שלך והאזור בארץ…

לפרטים אודות השירותים והפתרונות שאנו מציעים ניתן להשאיר פרטים כאן או ליצור איתנו קשר בשעות הפעילות.

079-55-99-449

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 🙂


עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות