כניסה/הרשמה

שיווק, פרסום, קידום אתרים ברשתות חברתיות

בטח ישר עולה השאלה מה הקשר בין אתר אינטרנט עסקי לרשתות חברתיות והקידום בהן?!

ומה זה בכלל אומר, קידום אתרים ברשתות חברתיות? למעשה יש קשר ישיר בין קידום אתרים אורגני (SEO) ורשתות חברתיות, והקשר הזה הולך ומתהדק כל הזמן… גוגל יודעים שעם כל הכבוד לעוצמה שלהם באינטרנט יש עוד הרבה דברים מלבד החיפוש…וזה הקטע החברתי(הרי האדם מטבעו הוא חיה חברתית) במיוחד שפייסבוק נושפים לגוגל בעורף כל הזמן, ולא ניתן להתעלם מהם. לכן למי שכבר יש דף עסקי של גוגל (Google My Business) יכול לראות שגוגל באופן קבוע (אחת לשבוע) שולחים התראות ותזכורות על יצירת פוסטים חדשים, הוספת תמונות, מבצעים, מוצרים, שואלים מה חדש בעסק, מזכירים להשיב לביקורות ושאלות של לקוחות בדף, וזאת על מנת לשמור על אינטראקציה עם עם הלקוחות ובכך להגדיל את החשיפה של העסק שלך.

למי שעדיין אין אז עכשיו זה הזמן לפתוח דף עסקי בחינם בגוגל חיפוש ומפות.

כיום רשתות חברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד בחיי כל אחד ואחת. אנשים רבים מבלים שם שעות רבות במהלך היום (הפופולריות ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ורשתות חברתיות נוספות). מחקרים מראים שאנחנו נוגעים בטלפון שלנו לפחות כל 6-7 דקות וזה בכלל לא שמנה אם אתם מול מחשב בעבודה, בפגישה, בנהיגה, בהליכה או בבית…אנחנו פשוט מכורים למכשירים הניידים שלנו.

ומהסיבה שכולם רוב היום נמצאים ברשתות החברתיות, הן מהנייד והן מהמחשב הפכו את הרשתות החברתיות לפופולריות ביותר בעשור האחרון ובכך הן משמשות לבעלי עסקים אופציה מצוינת לחשוף את המוצר או את השירות שלהם לאנשים רבים ובפילוח מותאם אישית. הפוטנציאל בשיווק ברשתות חברתיות הוא עצום, שהרי מדובר על פרסום די ממוקד(ניתן לפלח לפי אזור, מין, גיל, תחומי עניין ועוד..) וזאת דרך טובה להגיע לחשיפה בפני אנשים רבים.

פרסום בפייסבוק הוא אחד מאפיקי השיווק הגדולים ביותר בעולם האינטרנט, וזה ברור כי בפייסבוק יש מעל 2 מיליארד משתמשים!!



אנחנו בתור חברה לשיווק דיגיטלי מבינים את הקשר בין גוגל ורשתות חברתיות ולכן פיתחנו פלטפורמה מתקדמת לעסקים שמאגדת בתוכה את הרשתות החברתיות המובילות והכי מתאימות לאופי הפעילות שלנו(פייסבוק ואינסטגרם). הסנכרון עם הרשתות החברתיות מתבצע באופן אוטומטי ובכך האתר של כל עסק כל הזמן מתעדכן.

הלקוחות בפורטל העסקים המקודמים שלנו נהנים מקידום אפקטיבי ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש בעיקר בגלל השיווק ברשתות החברתיות והאינטגרציה עם הפורטל של Adwrks 365 .

כל בעל עסק יכול פרסם פוסטים, לנהל את הדפים העסקיים ברשתות החברתיות ובכך לשווק את העסק שלו בעצמו(כמובן בתנאי שהוא מפרסם פוסטים על בסיס קבוע בפייסבוק ובגוגל – לפחות פעם בשבוע) ואנחנו רק נדאג לחלק של הקידום בגוגל.

במידה ואין לך זמן, ידע וניסיון כדאי שמישהו מקצועי יעשה זאת עבורך, כי ניהול מדיה חברתית, כתיבת פוסטים באופן מקצועי ושיווקי, פרסום הפוסטים על מנת שיגיעו לחשיפה גבוהה גוזלים הרבה זמן ומחשבה. וכמו שכבר ציינתי פרסום ושיווק ברשתות החברתיות מאוד חשובים לקידום העסק במנועי החיפוש.

לנו יש את הכלים החדשניים והידע המקצועי להביא לחשיפה גדולה יותר של העסק שלך במדיה החברתית (SMO) ולקדם את העסק / האתר שלך לבין המקומות הראשונים בגוגל באופן אורגני (SEO). איך בדיוק אנחנו עושים את זה, באמת לא משנה, כי לדוגמה גם כאשר אתה לוחץ על כפתור להדליק את האור,  מניע את הרכב, או כל פעולה אחרת שתבחר.. אתה לא באמת יודע מה התהליכים שקורים עד שהפעולה הרצויה מתרחשת, באותו האופן גם פה יש תהליכים “מאחורי הקלעים” שכל הזמן נעשים…אבל העיקר שאנחנו מביאים תוצאות! ואנחנו יודעים להביא אותן בזמן המהיר ביותר, וזה בכלל לא משנה מה תחום העסק שלך והאזור בארץ…

ניהול מדיה חברתית | ניהול קמפיינים בגוגל | בניית אתרים חדשניים ומתקדמים | קידום אורגני SEO בגוגל מפות ועוד שירותים נוספים במחירים אטרקטיביים ללא התחייבות | ללא דמי הקמה | ללא דמי ביטול

 למידע נוסף חייגו עכשיו – 079-5599449‏ 

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם 🙂



עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות