להתחבר

איך לפרסם בגוגל שופינג ‘Google Shopping’

איך לפרסם בגוגל שופינג ‘Google Shopping’

תוכן עניינים

כדי לפרסם ב-Google Shopping יש לבצע את השלבים הבאים

1. יצירת חשבון Merchant Center: יש לפתוח חשבון ב- Merchant Center של Google ולהזין את פרטי החנות והמוצרים שמתאימים לנהלי המדיניות של Google.

2. התאמת נתוני המוצרים: לכל מוצר צריך להיות קודם כל מזהה מוצר ייחודי ונתונים כמו שם המוצר, תיאור, מחיר ותמונה. יש לוודא שהנתונים עומדים בדרישות והמדיניות של Google.

3. הגדרת קמפיין: בממשק Merchant Center יש ליצור קמפיין של מוצרים ולציין את המחירים, המבצעים והנחות לכל מוצר.

4. העלאת המוצרים: לאחר הגדרת הנתונים והקמפיין, יש להעלות את המוצרים ל Merchant Center באמצעות קובץ CSV או דרך API.

5. אימות הנתונים: לאחר העלאת המוצרים, יש לבדוק שהנתונים תואמים את הדרישות של Google ושהם מוצגים כהלכה ב- Google Shopping.

6. הצגת המוצרים ב-Google Shopping: לאחר האימות של הנתונים, יש למתג את הקמפיין ולמתג את המוצרים עם גוגל שופינג. המוצרים יוצגו בתוך תוצאות החיפוש ב- Google ובכך יוכלו הלקוחות למצוא ולקנות אותם בצורה קלה ונוחה.

פרסום ב-Google Shopping מציע כמה יתרונות משמעותיים לעסקים המשתמשים בו

1. נראות חזקה בתוצאות החיפוש – מוצרי העסק שמפורסמים ב-Google Shopping מופיעים בצורה בולטת יותר בתוצאות החיפוש של Google. כאשר למשתמשים יש פחות זמן לחפש מוצרים והם מסתכלים על תוצאות החיפוש, המוצרים שמופיעים ב-Google Shopping מושכים יותר תשומת לב ומגדילים את הסיכוי לקבל לחץ מבקרים לאתר.

2. יעילות פרסום – פרסום ב-Google Shopping מאפשר למשתמשים לקבל תמורה טובה יותר עבור כל שקל שהם משקיעים בפרסום. זה כי משתמשי Google Shopping מתחרים בצורה מובהקת יותר מאשר בפרסומות טקסטואליות רגילות, ולכן יתכן שהם יקבלו מספר גבוה יותר של לחיצות והמרות מהפרסומות.

3. מדידה וניתוח – Google Shopping מאפשר לך לקבל מידע מדוייק על היעילות של הפרסום שלך, כולל כמות הלחיצות, מספר ההמרות והרווחיות. בכך תוכל לזהות מה עובד ומה לא ולהתאים את הקמפיין שלך בהתאם.

4. יעילות עלות – פרסום ב-Google Shopping עשוי להיות יעיל יותר מפרסומות טקסט.

לאיזה עסקים פרסום ב-Google Shopping

פרסום בגוגל שופינג מתאים במיוחד לעסקים שמוכרים מוצרים במקוון, במיוחד עבור חנויות מקוונות וספקי פרטיות. כמו כן, זה יכול להיות יעיל עבור עסקים שמעוניינים להגדיל את הנפח המכירות ולהגדיל את הזמינות של המוצרים שלהם לקהל רחב יותר.

בנוסף, פרסום בגוגל שופינג עשוי להיות יעיל עבור עסקים המכניסים מוצרים חדשים לשוק או עסקים המכניסים מוצרים לקהל חדש ומעוניינים להציג את המוצרים שלהם לקהל רחב יותר בצורה יעילה.

בכל מקרה, כדי להגיע לקהל המתאים ולהשגת התוצאות המבוקשות, כדאי לתכנן ולבצע את הקמפיין שלך בצורה מקצועית ולייעל את הפרסום שלך באמצעות מדידה, ניתוח ושיפור קבוצת המודעות שלך באופן קבוע.

לפרסם לבד בגוגל שופינג או באמצעות סוכנות ?

האם לפרסם בגוגל שופינג באמצעות סוכנות או לבד תלוי בכמה גורמים. הנה כמה מהם:

1. הידע והניסיון שלך בתחום – אם אתה מבין ומכיר טוב את הפרסום בגוגל אדס (Google Ads) וגוגל שופינג בפרט עם כלי הפרסום שלו כגון מרצ’נט סנטר (Merchant Centre), אפשר לנהל את הקמפיין באופן עצמאי. אבל חשוב להבין שללא ידע וניסיון מספיק הקמפיינים עלולים להיות חסרי יעילות ואפילו לגרום להפסדים די גדולים.

2. הזמן והמשאבים שיש לך – ניהול קמפיין גוגל שופינג יכול לקחת זמן מכובד ודורש משאבים מרביים. אם אין לך את הזמן המתאים לפנות לניהול קמפיין באופן עצמאי, סוכנות יכולה לעזור לך בניהול ובשיפור הקמפיין שלך.

3. התקציב שלך – ניהול קמפיין גוגל שופינג עלול להיות יקר ודורש השקעה רבה. אם לא נוח לך להשקיע סכומים כספיים גדולים או שאין לך הידע המתאים לניהול הקמפיין שלך, סוכנות עשויה לספק לך את המקסימום  והתאמת התוצאות במסגרת התציב שלך בצורה המקצועית והמתאימה ביותר.

לסיכום: אם אתה יודע ומבין טוב את הפרסום בגוגל שופינג וכלי הפרסום שלו, ויש לך הזמן והמשאבים הנדרשים, תוכל לנהל אותו באופן עצמאי. ובמקרה שאתה מעוניין שסוכנות מקצועית עם וותק וניסוין מוכח בתחום תנהל אותו עבורך אתה מוזמן ליצור קשר עם סוכנות שיווק ופרסום בדיגיטל Adwrks 365 שהיא נמנית בתור פרטנר מוסמך של גוגל ומציעה שירותי פרסום וקידום בגוגל ורשתות חברתיות במחירים הוגנים ונוחים לכל עסק.

עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

בעל עסק ?

קבל חשיפה מוגברת לעסק שלך! קידום חינם וגם בתשלום.
בחר בחבילה המתאימה לך ביותר.