להתחבר

מה עדיף קידום אורגני או ממומן בגוגל ?

מה עדיף קידום אורגני או ממומן בגוגל ?

תוכן עניינים

קידום אורגני או קידום ממומן, מה עדיף ?

שאלה זו תלויה במטרות העסק שלכם ובתקציב הפרסום שלכם. הקידום האורגני מתייחס לשימוש בטכניקות כדי לשפר את המיקום של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר פרסום ממומן הוא הצגת פרסומות תוכניות על ידי התשלום לגוגל כדי להופיע למשתמשים.

קידום אורגני יכול להיות יעיל יותר לטווח הארוך, מאחר ואתם לא משלמים על כל לחיצה של משתמש על המודעה. הקידום האורגני דורש כמובן מחקר מדויק ושימוש בטכניקות יעילות לכלול מילות מפתח ואיכותיות ובניית קישורים מאתרים אחרים.

מצד שני, פרסום ממומן יכול להתאים יותר למטרות הקידום המיועדות לכם ולהביא תוצאות מידיות. כמו כן, פרסום ממומן מאפשר לכם לבחור בדיוק את המילות המפתח שתכלו לקדם, להציג את המודעות שלכם לקהל יעד מדויק ולמדוד את ההשקעה שלכם ואת התשואה על ההשקעה.

לפי מחקרים רבים, עשוי להיות שאנשים מעדיפים ללחוץ על תוצאות חיפוש אורגניות במקרים רבים יותר מאשר על תוצאות ממומנות. תוצאות חיפוש אורגניות הן תוצאות שמופיעות בחלק העליון של דף התוצאות בגוגל (או במנועי חיפוש אחרים), והן לא מודעות באופן ישיר על ידי מפרסמים. תוצאות ממומנות, בעבורן נעשה שימוש בכלי פרסום במנועי החיפוש, מופיעות בחלק העליון או הימני של הדף, ומסומנות כ”פרסום” או “מודעה”.

מחקרים גם מראים כי תוצאות חיפוש אורגניות מקבלות יותר קליקים מתוצאות ממומנות. הסיבה לכך עשויה להיות האמון הגבוה יותר של המשתמשים בתוצאות הללו, משום שהם לא מודעים באופן ישיר למפרסמים שמשלמים עבור תוצאות חיפוש ממומנות.

מחקרים מראים כי אחוז ההקלקות על תוצאות חיפוש אורגניות יכול להיות גבוה יותר מאשר אחוז ההקלקות על מודעות ממומנות. לדוגמה, חקר חברת AWR גילה כי בממוצע, תוצאות חיפוש אורגניות מקבלות כ-94% מהקליקים בדף התוצאות במטרה להשיג תשואה, כלומר לסיים עסקה או להירשם לשירות, כמו שבצעו גם במודעות ממומנות. בנוסף, מחקרים נוספים מראים כי אנשים יכולים להיות פחות מסוגלים לזהות מודעות ממומנות ולעולם לא ללחוץ עליהן, וכך להעדיף תוצאות חיפוש אורגניות במקום.

עם זאת, כדי להבין בדיוק מה המצב בתחום זה, יש צורך במחקר נוסף ובדיקה מעמיקה של נתונים נוספים על מנת להיות יותר בטוחים במסקנות.

יתרונות לקידום אורגני בגוגל

כמות תעבורה גדולה: עם תוצאות גבוהות יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, תוכל לקבל כמות תעבורה גדולה לאתר שלך ולהגיע לקהל רחב יותר.

רווחיות: כמה עלות תוצאות החיפוש בגוגל עשויה להיות מאוד גבוהה. עם קידום אורגני יעיל, אתה יכול לקבל תוצאות גבוהות יותר באופן חינם.

אמינות: כאשר האתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, הוא מקבל יותר אמינות בעיני המשתמשים. התוצאות האורגניות מאפשרות לך להופיע ישירות למשתמשים ולהגיע אליהם בצורה טבעית יותר.

הצגה למשתמשים נכונה: כאשר אתה עובד על קידום אורגני, אתה מנסה לקדם את התוכן שלך בצורה הטובה ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל. זה מסייע למשתמשים למצוא את התוכן המתאים להם ולהגיע לאתר שלך כאשר הם מחפשים משהו מתאים להם.

התחרות: כאשר אתה עובד על קידום אורגני, אתה מתחרה עם אתרי אינטרנט אחרים בתחום שלך. המטרה היא להצליח לגרום לאתר שלכם להופיע מעל לאתרי המתחרים בתוצאות החיפוש. זה עשוי להיות קשה ומאתגר.

יתרונות לקידום ממומן בגוגל

הוא אחד הכלים היעילים ביותר לקידום אתרי אינטרנט ולהגדיל את התנועה והקהל המגיע לאתרים. הנה כמה מהיתרונות העיקריים של קידום ממומן בגוגל:

יעילות: קידום ממומן בגוגל הוא כלי עזר מאוד יעיל להגדלת תעבורה לאתר שלכם והפעלת מכונות חיפוש לגולשים המחפשים מוצרים או שירותים כגון שלכם.

יעילות רבה בקידום מכירות וגיוון הצרכים: קידום ממומן בגוגל נותן לכם את היכולת לקדם מכירות ולגוון את הצרכים של לקוחות פוטנציאלים בזמן אמת.

ניהול ובקרה: קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לבצע ניתוח מקיף ולבקר את הפעילות שלכם באינטרנט, ובכך לקבל מידע יעיל על הקהל שלכם ולפעול כדי לשפר את הביצועים שלכם.

כמויות נתונים: קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לקבל גישה לכמויות גדולות של נתונים, ובכך לעשות שימוש במידע זה כדי לשפר את הפעולות שלכם ולהגדיל את התפוקה שלכם.

שליטה בתקציב: זה אומר שאתם יכולים להגדיר את הסכום המקסימלי שאתם מוכנים לבזבז על פרסום בגוגל בכל יום, ובכך להבטיח שלא יהיו לכם חיובים לא צפויים.

בנוסף, קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לבחור בין מספר כלים שונים לניהול התקציב, כגון תזמון הפרסום, התאמת הפרסום לקהל המתאים וכיוון הקמפיין בהתאם לכמות התקציב הזמינה לכם.

בסך הכל, קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לשלוט במספר גורמים שונים שקשורים לפעילות הפרסום שלכם, ובכך לבצע ניהול יעיל וקבוע של התקציב שלכם.

מה יותר זול, קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל ?

זה תלוי בכמה גורמים שונים, כגון התחרות בתחום המסחרי של העסק שלך, הזמן והמשאבים שיש לך להשקיע בקידום אתר בגוגל.

קידום אורגני מתייחס לכלים וטכניקות המשמשות לשפר את מעמד האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל, באופן טבעי ובלי לשלם ישירות על כלים אלה (אם אתה עושה זאת בעצמך). קידום אורגני עשוי לקחת זמן ומאמץ להשיג תוצאות טובות, אך כשתוצאות הקידום אורגני מושגות, הן יכולות להיות יציבות ולהביא לתוצאות אורגניות מתמשכות לטווח הארוך.

בעוד קידום ממומן בגוגל מתייחס לשימוש בכלים כמו גוגל Ads, כדי לפרסם את האתר שלך על פני תוצאות החיפוש בצורה של פרסומות ממומנות באמצעות מכרז בין מפרסים כמוך ועל פי התקציב שלך. פרסום ממומן יכול לספק תוצאות מידיות יותר, אבל כאשר התקציב שלך מסתיים, המודעות שלך פשוט נעלמות.

לכן, קידום אורגני עשוי להיות זול יותר בטווח הארוך, אך עשוי לקחת זמן ומאמץ רב כדי להשיג את התוצאות הרצויות. קידום ממומן בגוגל עשוי לספק תוצאות מידיות יותר, אך לפרק זמן שקיים תקציב פרסום.

סיכום

כדי לבחור בין קידום אורגני ופרסום ממומן, עליכם לקחת בחשבון את המטרות שלכם ואת התקציב שלכם.

אנחנו ב Adwrks 365 (פרטנר מוסמך של גוגל) נשמח לייעץ ולעזור לך בכל הפתרונות קידום ושיווק העסק שלך באינטרנט.

מוזמן להשאיר פרטים כאן או פשוט להתקשר >> 079-5599449

עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

בעל עסק ?

קבל חשיפה מוגברת לעסק שלך! קידום חינם וגם בתשלום.
בחר בחבילה המתאימה לך ביותר.