להתחבר

פרסום בגוגל לעומת פייסבוק, מה עדיף ?

פרסום בגוגל לעומת פייסבוק, מה עדיף ?

תוכן עניינים

השוואה בין גוגל לפייסבוק

פרסום בגוגל ובפייסבוק הם שתי כלים שונים לקידום מוצרים ושירותים. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמשווים בין השימוש בגוגל לפייסבוק למטרת פרסום:

1. קהל יעד: הפעילות בפייסבוק מתאימה לקידום מוצרים ושירותים לקהל של משתמשים ספציפיים. בפייסבוק ניתן לפרסם לפי גיל, מיקום, מגדר ועוד. מצד שני, בגוגל שופינג הפרסומים מופעלים עבור משתמשים שמחפשים לקנות מוצר ספציפי ולכן הקהל יעד הוא יותר ממוקד ומכוון.

2. עלות: העלות לפרסם בפייסבוק ובגוגל שונה מאוד. פייסבוק עשוי להיות יותר זול לפרסם מול קהל רחב יותר, בזמן שבגוגל שופינג הפרסום עשוי לעלות יותר, אבל ישנם מצבים שבהם הפרסום בגוגל יותר יעיל ויחסכו לך כסף בסופו של דבר.

3. חשיבות הזמן: פרסום בפייסבוק עשוי לקחת זמן רב יותר עד שתגיע לקהל היעד הנכון ותראה תוצאות חיוביות. בגוגל שופינג, המשתמשים מחפשים פעילות ספציפית ולכן יותר סביר שיגיעו אליך בזמן קצר.

התשובה לשאלה זו תלויה במטרת הפרסום ובקהל היעד שלכם. הנה מספר נקודות שיכולות לעזור לכם להחליט איזו פלטפורמת פרסום מתאימה יותר לצרכים שלכם:

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא פוטנציאל אדיר היוצר שיווין בין החברות הקטנות והגדולות באופן יחסי. הוא מאפשר לחברות לפרסם את מוצריהן ושירותיהן בפני מיליוני לקוחות פוטנציאליים בצורה מכוונת ובהתאמה לקהל היעד. הכלי העיקרי בפרסום בגוגל הוא Google Ads, שמאפשר לך ליצור מסרי פרסום מתאימים למפתחי חיפוש של Google ולהציג אותם למשתמשים בעת החיפוש.

ישנם כמה יתרונות לפרסום בגוגל:

1. גישה לקהל מתאים: בגוגל Ads, תוכל להתאים את מסר הפרסום ואת המילות המפתח לקהל המתאים ביותר למוצרים או השירותים שלך. כלומר, אתה מציג את הפרסום שלך לכאלו שמחפשים בדיוק מה שאתה מציע.

2. מדידת תפוקה: גוגל Ads מאפשר לך למדוד את הפעולות שהמשתמשים עושים לאחר שגילו את הפרסום שלך. לדוגמה, תוכל לדעת כמה משתמשים הקליקו על הפרסום שלך, כמה מתוכם קנו מוצר או שירות ועוד.

3. חשיפה מוגברת: בפרסום בגוגל תוכל להציג את הפרסום שלך בראש התוצאות הממומנות בחיפושים, ולכן יש לך יותר סיכוי שלקוחות פוטנציאלים שחיפשו את המוצר או השירות שלך ילחצו על המודעה שלך.

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא צורה פופולרית ויעילה לקידום מוצרים ושירותים באינטרנט. הנה כמה יתרונות של פרסום בפייסבוק:

1. יעילות – עם יותר מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים יומיים, פייסבוק מציעה פלטפורמת פרסום עם יעילות גבוהה לקידום מוצרים ושירותים.

2. יעד מדוייק – פייסבוק מאפשרת לך להתאים את הקהל שלך לפי גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד, מה שמסייע להפחית את הפזיזות ולהתמקד בקהל המתאים למוצר או השירות שלך.

3. ניתוח נתונים – פייסבוק מספקת כלים ניתוח מתקדמים לפרסום המבוסס נתונים, כך שתוכל לקבל מידע חשוב על הצפייה, הליך הרכישה וההתנהלות של הקמפיין שלך.

4. עלות – פרסום בפייסבוק יכול להיות יחסית זול בהשוואה לפרסום במדיה אחרת. כמובן, העלות תלויה בגודל הקמפיין, הקהל שממוקד והתקציב המוקצב.

5. יצירת קהילה – פרסום בפייסבוק יכול לסייע לך לייצר קהילה של מעריצים ולקוחות מסביב למותג שלך.

לסיכום

– הפרסום בפייסבוק מתאים יותר לבעלי עסק ונותני שרות שרוצים להגיע לקהל רחב יותר של לקוחות אפשריים.
– פייסבוק מציעה אפשרויות יעילות להתאמת המודעות לקהל המטרה שלכם באמצעות קידום הפוסטים שלכם, יצירת קמפיינים של לידים, כתיבת כותרות משכנעות, בחירת תמונות מתאימות וכו’.
– גולשים בגוגל מחפשים מוצרים ושירותים ספציפיים ואם המודעה שלכם מתאימה לחיפוש שלהם, זה עשוי לגרום להם ללחוץ על המודעה ולהיכנס לאתר שלכם.
– פרסום בגוגל מתאים למכירת מוצרים ושירותים כי המודעות מופיעות במקום שבו הלקוחות מחפשים פתרונות לצרכים שלהם.
– המודעות בגוגל מציעות ניתוח מדויק יותר של הקהל המטרה שלכם ומאפשרות לכם לבחור מספר פרמטרים כגון מיקום, חיפוש מתקדם, מילות מפתח ועוד.

פרסום באמצעות סוכנות דיגיטלית

חברת Adwrks 365 בעלת ניסיון רב בתחום הקידום, שיווק ופרסום עסקים באינטרנט, בעזרת כלים חדשניים וידע מקצועי בכל הנוגע לשיווק אינטרנטי אנחנו יודעים לקדם את העסקים שיבלטו מעל המתחרים!

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים במחירים ללא תחרות וללא התחייבות!

לכל שאלה מוזמנים לשלוח פניה כאן או בטלפון:

טלפון: 079-5599449

 

עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

בעל עסק ?

קבל חשיפה מוגברת לעסק שלך! קידום חינם וגם בתשלום.
בחר בחבילה המתאימה לך ביותר.