להתחבר

מתנה לגבר – 4 רעיונות איך לבחור מתנה מקורית ושימושית

מתנות לגברים – איך לבחור מתנה מקורית ושימושית ?

בין אם רוצים לקנות מתנה לאבא, מתנה לבן זוג או מתנה לחבר, לא תמיד קל למצוא את הרעיון האידאלי ביותר.



כשאנחנו מעניקים מתנה אנחנו רוצים שהצד השני יאהב ויהנה ממנה, וגם שלא תשב לו על המדף ותעלה אבק. לכן בדקנו איזה רעיונות למתנות לגבר יש, וכיצד לבחור את המתנה הטובה ביותר.

1. גאדג’טים

גם מי שלא חובב מושבע של טכנולוגיה יוכל ליהנות מגאדג’ט מגניב, אפשר למצוא מגוון גאדג’טים מכל סוג ותחום – אם חשבתם על זה, כנראה זה קיים.

פותח יינות חשמלי, שעון הולוגרמה, רובוטים אינטראקטיביים ואפילו מקש אנטר ענקי שיכול לעזור בהפגת מתח – עולם הגאדג’טים כיום הוא עצום ונשאר רק לבחור מבין שלל המתנות המשמחות.

2. ספרים ומתנות יצירתיות

כשמחפשים מתנה לגבר ליום הולדת בן 30 / 40 / 50 / 60… רוצים להעניק משהו שהוא לא היה בהכרח קונה לעצמו.

ספרים הם אופציה נהדרת כי הם כוללים מגוון עצום של מתנות – ספרים עלילתיים, רומנים גרפיים, קומיקס, ספרי עיון, ספרי טיולים ועוד.

רעיון נוסף למתנה הוא פאזלים או מודלים להרכבה עצמית, יש פאזלים תלת מימד או דגמים של מטוסים שיכולים לשמש כעיסוק במשך זמן רב וגם בסופו של דבר לשמש כקישוט מעוצב לבית.

3. מתנות בתחום הביגוד

לא רק נשים נהנות מבגדים, גם גברים תמיד ישמחו לתוספת בארון שלהם, ניתן למצוא עניבות אלגנטיות לאירועים או טרנינגים נוחים שיתאימו לריצה בחוץ וגם לישיבה על הספה מול הטלוויזיה.



רעיון נוסף למתנה, שיכול להתאים גם כמתנה ליום האהבה, הוא זוג גרביים מדליקות. קיימים דגמים עם הדפסים של שמות, דמויות אהובות מהטלוויזיה ועוד רבים.

4. מתנות קלאסיות

למי שמתקשה למצוא רעיונות למתנות לגבר, אפשר ללכת על האופציות הקלאסיות, לדוגמא בקבוק אלכוהול איכותי הוא תמיד נעים ומאוד שימושי לכל חובב שתייה.

אפשר למצוא ארנק יוקרתי או ארנק כרטיסים בעיצוב נקי, ואם מחפשים מתנה לטו באב, אפשרות טובה היא בושם בניחוח אלגנטי לגבר.

איך לבחור את המתנה המתאימה ביותר?

בבחירת מתנה לגבר, הדרך הטובה ביותר היא לנסות להתאים אותה לצרכים שלו.

האם יש משהו שחסר לו בבית? לדוגמא, אם אתם תמיד באים אליו וחסרות לו כוסות לאירוח, אפשר למצוא כוסות מעוצבות לוויסקי או ספלי קפה מיוחדים.

האם קיימת מתנה שיכולה לעזור לו עם שגרת העבודה היומיומית? אם הוא עובד במשרד והגב שלו כואב אחרי עבודה ממושכת מול מחשב, אפשר להעניק לו מכשיר עיסוי.

מהם תחומי העניין שלו? אם הוא אוהב משחקי מחשב, אפשר לקנות לו משקפת מציאות מדומה, אם הוא אוהב טבע, אפשר להעניק משקפת משוכללת לצפייה בציפורים, מצלמה איכותית וכדומה.

לסיכום, כדאי לשאול את עצמכם איזה מתנה תשמח אותו ותעניק לו משמעות מחודשת לחיי היומיום, וכך להתחיל במסע החיפושים שלכם אחר המתנה המושלמת והייחודית שתתאים לו.


עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

בעל עסק ?

קבל חשיפה מוגברת לעסק שלך! קידום חינם וגם בתשלום.
בחר בחבילה המתאימה לך ביותר.