כניסה/הרשמה

למה צריך אתר אינטרנט? איזה אתר מתאים לעסק שלך?

למה אתה צריך אתר אינטרנט ? ואיזה אתר אתה צריך ?

אם אתה מתכנן לפתוח עסק חדש, או שיש לך כבר עסק שקיים כמה זמן ויכול להיות שאתה בעל עסק וותיק מאוד, אבל פשוט עדיין אין לך אתר או שלא היה לך בו צורך עד עכשיו…ואתה שואל את עצמך את השאלות:

1. למה אני צריך אתר אינטרנט ?

2. איזה אתר מתאים לעסק שלי ?

בפוסט הקצר הזה ננסה לענות על שתי השאלות האלה.

בימינו כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט, אבל האם אתה באמת צריך את זה? התשובה היא בבירור כן.

ישנן סיבות רבות מדוע אתה צריך אתר, החל מקידום העסק ועד לביטוי אישי. בעידן הדיגיטלי של היום כאשר כולנו דבוקים לסמארטפונים, טאבלטים או מחשבים במשך רוב היום(וזה בכלל לא משנה אם זה בעבודה, בנהיגה, בחדר כושר, במסעדה…) הנוכחות האינטרנטית חשובה מאוד!

כי אם תיזכרו איך לאחרונה אתם מחפשים מספרי טלפון של עסקים מסוימים, כתובות או כל מידע אחר באינטרנט…הכל ברשת האינטרנט שזמינה עבורנו 24/7. וזה כבר לא כמו שהיה פעם שהיינו לוקחים את הספר של דפי זהב, או מתקשרים ל 144… היום בשנת 2019 אנשים פותחים את הטלפון הנייד ומתחילים מחיפוש בגוגל, התוצאות שמוצגות למחפש בדרך כלל מבוססות על המיקום שלו וייתכן שגוגל אפילו יתקן את שגיאות כתיב (אם היו כאלה) ויציג תוצאות רלוונטיות יותר. והתוצאות חיפוש יציגו את האתרים של עסקים שמתאימים יותר לשאילתת החיפוש יחד עם התאמה לאזור מגורים.

סיבות עיקריות מדוע אתה צריך אתר אינטרנט:




1. סביר להניח שלמתחרים שלך כבר יש – לא משנה אם אתה עסק מקומי קטן, חברה גדולה, עסק ללא מטרות רווח, זמר או שחקן, קבוצה פוליטית וכו’…אתר אינטרנט יכול לסייע לך ולעזור לך להפגין נוכחות באינטרנט, לספק מידע אודות השירות / המוצר שלך, ולמשוך לקוחות חדשים לעסק.

2. אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט – ואם אתה לא שם אז אתה לא קיים! אולי אתה לא יודע את זה, אבל אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט. איפשהו, מישהו מקליד משהו במנוע חיפוש, שיכול להוביל ישירות לדף שלך אם הוא היה קיים… נכון לעכשיו, אם אתה לא שם, לכן תשומת לבם הולכת למתחרים שלך. אנשים שמחפשים שירותים שאתה מציע תמיד יבצעו חיפוש ראשוני באינטרנט.

3. גם כשאתה לא זמין , האתר שלך כן! הוא תמיד פתוח.
אתה יכול לישון, להיות בחופשה בחו”ל, בפגישה, בארוחה או כל דבר אחר ולא להיות זמין ללקוחות קיימים או פוטנציאליים שמחפשים אותך או את השירות שלך…אבל האתר שלך לא. רוב הגלישה מתרחשת בשעות שאינן עסקיות, כאשר אנשים חוזרים מהעבודה ונרגעים. האנשים הללו הם קהל היעד שלך, והאתר שלך יכול לוודא שארגונך יעמוד לרשותם(לצורך מידע או יצירת קשר) 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

4. אתר אינטרנט מאפשר להגדיל את האמינות – גולשים רבים סבורים שאם יראו אתר של עסק שלא השקיעו בו, ייתכן שכך גם רמת השירות או המוצר יהיו בהתאם. אתר אינטרנט הוא חובה לכל עסק קטן כמו גדול, מפני שהוא חלון הראווה של העסק באינטרנט.

5. באמצעות האתר ניתן להגיע לקהל יעד חדש ורחב יותר – פרסום ושיווק ממוקד ומפולח באינטרנט וברשתות החברתיות יעזור לעסק שלך לייצר יותר לידים והכנסה ובכך לצמוח.



זה רק חלק מהסיבות..בכל אופן אז מדוע עדיין אין אתר ? אחת הסיבות הנפוצות שהרבה עסקים בוחרים שלא להקים אתר היא משום שהם מאמינים שעיצוב מקצועי של אתר והבניה שלו זה משהו יקר מדי ועלול להיות מתסכל…אך מה אם זה לא המצב ?

צר לי לאכזב אחרי פירוט של כל היתרונות וההסברים…שלבנות אתר זה החלק הקל! כי אחרי שיש לך אתר, וזה לא משנה אם בנית אותו בעצמך או שפנית לחברת בניית אתרים, מה שחשוב זה שהאתר שלך יופיע בחיפושים הרלוונטיים במנועי החיפוש! וזו המשימה הקשה כי היא מצריכה הרבה השקעה מבחינת זמן וידע כמובן. כי רק אתר לא ייתן לכם הרבה תועלת ועם הזמן אם לא מעדכנים אותו ולא מוסיפים תכנים הוא מתיישן…וכך גם הדירוג שלו במנועי החיפוש כי הוא לא ייתפס כאתר רלוונטי ומתחדש. חוץ מזה כל הזמן יוצאים עדכונים חדשים שמאוד חשוב להטמיע באתר ולפעמים אף לבנות את האתר מחדש על מנת לשפר אותו ולהתאים לכל השינויים הדיגיטליים.

עם ההצטרפות לפורטל העסקים המקודמים של Adwrks 365  תקבל אתר אינטרנט מתקדם עם מגוון פונקציות ופיצ’רים מהחדשניים בשוק, במהירות ובקלות. שירות ותמיכה מלאים.

פרט לאתר אינטרנט, כרטיס ביקור דיגיטלי, כפתור ניווט לעסק, קישורים חברתיים, סנכרון עם רשתות חברתיות ועוד…אנחנו מקדמים את העסק(האתר שלך) ספציפי ולא כמו באינדקסים שאתה מכיר שמקימים לך דף(מיניסייט) ואתה מופיע בתוצאות החיפוש יחד עם המתחרים ופרסומות של עסקים רבים אשר גם מתחרים בעסק שלך.

שתי סיבות עיקריות להשקעה באתר אינטרנט משלך:

1. אם אתה עסק / חנות שמוכר סחורות או שירותים באינטרנט אז אתה בוודאי תצטרך אתר חנות על מנת שהלקוחות יוכלו לבצע רכישות באתר בצורה מאובטחת, ובמקרה כזה כמובן לא ניתן להקמת אתר וגם לא ניתן להסתפק בשירות שלנו. במקרה כזה אנחנו נספק לך שירות משלים.



2. אם את חברה / עסק בינוני או גדול שצריך אתר אינטרנט שכולל הרבה מידע, גישה ללקוחות וספקים, פורטפוליו, סניפים וכו’..

בשאר המקרים אפשר להסתפק באתר האינטרנט שלנו ובשירותי הקידום והפרסום שלנו בכך לשפר את הנראות הדיגיטלית של העסק שלך!

לסיכום:

לנו יש את הכלים החדשניים והידע המקצועי להביא לחשיפה גדולה יותר של העסק שלך במדיה החברתית (SMO) ולקדם את העסק / האתר שלך לבין המקומות הראשונים בגוגל באופן אורגני (SEO). איך בדיוק אנחנו עושים את זה, באמת לא משנה, כי לדוגמה גם כאשר אתה לוחץ על כפתור להדליק את האור,  מניע את הרכב, או כל פעולה אחרת שתבחר.. אתה לא באמת יודע מה התהליכים שקורים עד שהפעולה הרצויה מתרחשת, באותו האופן גם פה יש תהליכים “מאחורי הקלעים” שכל הזמן נעשים…אבל העיקר שאנחנו מביאים תוצאות! ואנחנו יודעים להביא אותן בזמן המהיר ביותר, וזה בכלל לא משנה מה תחום העסק שלך והאזור בארץ…

חבילת VIP למקצוענים כוללת – ניהול דף פייסבוק + אתר אינטרנט מתקדם בפורטל + קידום אורגני SEO בגוגל + פונקציות ופיצ’רים נוספים… ב – 505 ₪ לחודש בלבד! ללא התחייבות | ללא דמי הקמה | ללא דמי ביטול

 למידע נוסף לחצו כאן – 079-5599449‏ 

ניתן להצטרף / להוסיף את העסק לפורטל באופן עצמאי  או ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור 🙂

עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות