כניסה/הרשמה

מתי כדאי לפרסם בגוגל ומתי בפייסבוק ? מה מתאים לעסק שלך ?

פייסבוק נגד גוגל…איפה כדאי לפרסם ? ומה מתאים לעסק שלך ?
מודלים עסקיים דומים, אך עם כמה הבדלים גדולים מאוד!

ברור כי שיווק באינטרנט ובכלל נוכחות באינטרנט זה העתיד. עם כל כך הרבה אפשרויות שונות לפרסום דיגיטלי וכל כך הרבה היבטים של ניתוח האפקטיביות של הפרסום, זה יכול להיות ממש מאתגר עבור בעל העסק לפענח אילו אסטרטגיות יעבדו בצורה הטובה ביותר לצרכיו.

שתי פלטפורמות הפרסום הגדולות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי הם כרגע גוגל ופייסבוק.

הכל תלוי בסוג העסק, ברמת התחרות וביעדים שלך… אחת מהפלטפורמות הללו עשויה להצליח עבורך יותר מהשנייה.

עם זאת, כששניהם מציעים אפשרויות כה חזקות לפרסום, איך אתה יכול להחליט איזו מהן מתאימה לך?



במאמר הקצר הזה ננסה לענות על השאלה הזאת, ואולי בכלל תגלה שהעסק שלך לא זקוק לפרסום מודעות ממומן…

נתחיל קודם כל עם מה זה בכלל פרסום ממומן ? פרסום באינטרנט או פרסום מקוון היא שיטת שיווק ופרסום שעושה שימוש באינטרנט לצורכי מכירות, הכוללת קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, פרסום בטוויטר, פרסום סמוי, באנרים, ופרסום סלולרי. אנחנו נתמקד כרגע רק בפרסום בפייסבוק וב – Google.

חשוב להבין את ההבדל בין גוגל לפייסבוק:



גוגל הוא מנוע חיפוש ופייסבוק היא רשת חברתית, ולכן מי שמחפש מידע כלשהו בד”כ עושה את זה בגוגל וכך הוא נחשף למודעות רלוונטיות לפי המונחי חיפוש שלו, ובפייסבוק המודעות מפולחות לפי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, גיל, מין, השכלה וכו’..למרות, שגם Google נכנסה לעולם החברתי וניתן לראות את זה שיש חשיבות מאוד גבוהה לפוסטים שמפרסמים בגוגל מפות, ביקורות של לקוחות על העסק והאפשרות לענות עליהן, משלוח הודעות ישירות לבית העסק עם אפשרות להגיב עליהן באמצעות האפליקציה של Google My Business.

ננסח את ההבדל בין שתי הפלטפורמות בצורה הכי פשוטה שאפשר.. בגוגל הלקוח מחפש אותך ובפייסבוק אתה מחפש את הלקוח.

עכשיו נחזור לשאלה החשובה, איזו פלטפורמה מתאימה לעסק שלך? באמת הרבה תלוי בסוג העסק שלך, בשרותים שאתה מספק(אם זה עסק מקומי או שזה שירות שניתן בכל הארץ), קהל היעד, האם העסק זקוק לפרסום תדמיתי או איסוף לידים, אזור בארץ וכו’..

לפני שאתם הולכים ומשקיעים אלפי שקלים בקידום ממומן(באופן עצמאי או באמצעות חברה) תשקלו טוב טוב האם זה כדאי לכם, כי יש לא מעט כלים בחינם שניתן ליישם (שיכולים ממש לעזור בקידום העסק במיוחד אם מדובר בעסק מקומי), כמו :

  1. פתיחת דף עסקי בגוגל לעסק שלי – Google My business – גוגל מפות
  2. פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק
  3. רישום העסק פורטל עסקים כמו שלנו (Adwrks 365), בזק (B144), דפי זהב, איזי וכו’…

הכלים האלה ניתנים לך בחינם לגמרי! וכדאי להשתמש בהם.

עכשיו חשוב לציין את נושא העלויות של הפרסום הממומן…שזה הנושא הכי כואב לכל עסק! פרסום ממומן בגוגל או פייסבוק עולה לא מעט(כמובן שגם מביא תוצאות ביחס להשקעה), ואלה מכם ששוכרים חברה לצורכי קידום ממומן משלמים גם לא מעט כסף על השירות(לא פחות מ 700 ש”ח בחודש, לא כולל התקציב פרסום כמובן).

למען האמת, לא כל עסק(במיוחד עסקים קטנים מקומיים) צריך לעשות קידום ממומן ולהשקיע אלפי שקלים בחודש בפרסום העסק, או לפחות יכול לעשות את זה באופן עצמאי ולחסוך הרבה כסף ברמה השנתית(כמובן למי שיש קצת רקע ולמי שאין תמיד יכול לקרוא וללמוד).

לסיכום

גוגל ופייסבוק שתי פלטפורמות חזקות ומצוינות! חשוב מאוד להופיע בשתיהן וכמה שיותר טוב! כי התחרות לא נעשית יותר פשוטה, גם מבחינת ההתקדמות הדיגיטלית וגם מבחינת התחרות בין העסקים…

אפשר לקדם את העסק באופן עצמאי תוך שימוש בכלים באינטרנט, ותמיד אפשר ליצור קשר עם מומחים בתחום ולהשאיר זמן פנוי ללקוחות, חברים ומשפחה 🙂

חברתנו מתמקדת במתן פתרונות קידום ושיווק אורגני לעסקים אם זה בגוגל ואם זה בפייסבוק, כי לדעתנו עלות מול התועלת שמקבלים היא רבה יותר לאורך זמן. למרות מהירות התגובה למודעות ממומנות היא די מיידית, כלומר ניתן ליצור קמפיין ובאותו היום(גוגל ופייסבוק) כבר לקבל לידים, חשיפה, תגובות וכו’..וזה נמשך כל עוד אתה עומד ביעד התקציב. וזאת לעומת הקידום האורגני (זה נכון לגבי קידום בגוגל) שלוקח זמן רב יותר אבל גם הנוכחות שלו נשארת לארוך זמן ואם עושים את העבודה בצורה נכונה אז הדירוג של העסק כל הזמן משתפר ומתקדם עוד יותר בתוצאות החיפוש. גם בפייסבוק קיים קידום אורגני וזה הפרסום פוסטים שיווקיים, הזמנת חברים לאהוב את הדף, פרסום בקבוצות וכו’..

הלקוחות שלנו מקבלים:

  1. מיניסייט / אתר תדמית בפורטל העסקים המתקדם בישראל!
  2. הקמה / שדרוג או ניהול של הדף העסקי בפייסבוק
  3. הקמה / שדרוג של דף העסק ב Google לעסק שלי
  4. קידום אורגני של העסק בגוגל (SEO) לבין המקומות הראשונים
  5. קידום אורגני בפייסבוק
  6. כרטיס ביקור דיגיטלי לשיתוף עם לקוחות וחברים
  7. סנכרון אוטומטי של דפי העסק בפייסבוק ואינסטגרם באתר
  8. קידום בגוגל עם ביקורות מהאתר ( )
  9. ניהול דף פייסבוק עסקי
  10. ניהול דף עסקי בגוגל לעסק שלי
  11. פרסום פוסטים שיווקיים ומעוצבים

 שירות ויחס אישי

 ללא שום עלויות נוספות (הקמה, אחסון וכו’…)

⁩ ללא התחייבות.

לנו יש את הכלים החדשניים והידע המקצועי להביא לחשיפה גדולה יותר של העסק שלך במדיה החברתית (SMO) ולקדם את העסק / האתר שלך לבין המקומות הראשונים בגוגל באופן אורגני (SEO). איך בדיוק אנחנו עושים את זה, באמת לא משנה, כי לדוגמה גם כאשר אתה לוחץ על כפתור להדליק את האור,  מניע את הרכב, או כל פעולה אחרת שתבחר.. אתה לא באמת יודע מה התהליכים שקורים עד שהפעולה הרצויה מתרחשת, באותו האופן גם פה יש תהליכים “מאחורי הקלעים” שכל הזמן נעשים…אבל העיקר שאנחנו מביאים תוצאות! ואנחנו יודעים להביא אותן בזמן המהיר ביותר, וזה בכלל לא משנה מה תחום העסק שלך והאזור בארץ…

2. חבילת VIP למקצוענים כוללת – ניהול דף פייסבוק + ניהול דף עסקי בגוגל + פרסום פוסטים שיווקיים ומעוצבים + אתר אינטרנט מתקדם בפורטל + קידום אורגני SEO בגוגל + פונקציות ופיצ’רים נוספים… ב – 505 ₪ לחודש בלבד! ללא התחייבות | ללא דמי הקמה | ללא דמי ביטול

 למידע נוסף לחצו כאן – 079-5599449‏ 

ניתן להצטרף / להוסיף את העסק לפורטל באופן עצמאי  או ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור 🙂

 

עד כמה המידע הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג אותו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות